Ekstern hjelp til klargjøring

Alt du trenger og vite om hvordan du kan få hjelp til klargjøring og oppsett før integrasjon.

For mange kan det fort bli mange detaljer og mye "greier" som skal fikses, og i disse tilfeller hjelper vi gjerne til med å få alt på plass.

La oss begynne med å opprette en kontaktperson

Steg 1 er å opprette en kontaktperson for den kontakten du har i forbindelse med innkjøp av GO digital.

Gå til kunder og velg Ny kontakt. Fyll så ut:

  1. Fornavn
  2. Etternavn
  3. E-postadresse (denne må være helt korrekt)
Capture1

Når dette er gjort skroll ned til bunn av siden og under Brukertype velg at kontakten skal ha UTVIDET TILGANG og trykk på lagreknappen. Nå får kontakten en epost med invitasjon til Tripletex og deres konto.

Nå som kontakten er registrert og invitert til Tripletex må det gis noen flere tilganger slik at kontakten får nødvendig tilgang for å kunne gjøre de justeringer som er nødvendig.

Dette vil være tidsbegrensede tilganger, slik at når klargjøring er utført kan alle tilganger fjernes.

Det vises stor respekt for deres tillit og vi har strenge interne rutiner for hvordan opplysninger vi får tilgang til behandles, slik at dere ikke skal ha noen bekymringer.

Følgende tilganger må gis for at vi skal få tilgang til og gjøre alle nødvendige tilpassninger.

  • Systemtilgang
  • Brukeradminstrator

Ingen ting gjøres uten korrekt fag kompetanse slik at du skal være trygg på at det ikke gjøres korrigeringer eller justering som vil påvirke systemet.

 

Når klargjøring er fullført kan dere som kunde slette kontakten og alle tilganger vil da bli fjernet.